Välkommen på torsdagsvandring den 21 maj kl 18:00-20:00 vid Skeppshamn – Österskatan.
Vi har ingen anmälan eller avgift till våra vandringar. Ta med eget fika och sittunderlag. Kläder efter väder. Bra kängor/skor behövs och extra strumpor. Vi vandrar en runda på 6,2 km där en sträcka är en smal stig, upp och ner på hällarna, men åh så fin havsutsikt. Sen vandrar vi skogsbilväg till lilla/stora Sandviken och tillbaka till Skeppshamn. Vi vandrar i ett lugnt tempo och njuter av naturen. Välkommen på kustvandring och upplev naturen med alla sinnen. Kontakt info@timrakustvandring.se
Hitta hit: Åk väg 684 och parkera innan bommen i Skeppshamn.
Vandringsledare Elisabet Zemturis.
