Välkommen på torsdagsvandring den 14 maj kl 18:00-20:30 vid Storsand, Åvikebruk.
Vi har ingen anmälan eller avgift till våra vandringar. Ta med eget fika och sittunderlag. Kläder efter väder. Bra kängor/skor behövs och extra strumpor. Vi kommer att gå på stigar, småvägar, busha lite grann i skogen och framför allt vandra nära havet. Vi vandrar i ett lugnt tempo och njuter av naturen. Välkommen på kustvandring och upplev naturen med alla sinnen. Kontakt info@timrakustvandring.se
Hitta hit: Åk väg 693 mot Västerå och ta höger vid skylt Storsand (strax före Gamla affären). Sväng vänster två gånger, följ turkosa plastband, parkera 200 m efter brevlådorna vid P-plats.
Vandringsledare Ingrid och Tommy Hassel.
